Thursday 29 July 2010

Estoril

Vorige week kwam Frank onze GM mijn kamer binnen en vroeg of ik tijd had voor een kopje koffie. Hij had goed nieuws en vroeg of ik net als twee jaar geleden weer een incentive reisje wilde organiseren. In oktober gaan we weer met ongeveer 50 collega's op reis. Tot die tijd blijft het een verrassing dus absolute geheimhouding, men weet alleen dat we gaan vliegen, op vrijdag vroeg vertrekken en op maandag laat aankomen. Ik heb mijn collega Lida gevraagd mij te assisteren, ze hoefde er niet lang over na te denken, dat zijn immers de krenten uit de pap!

Ik heb twee bureau's deze week uitgenodigd en met een bureau gaan we door.We hebben al een prachtig programma maar of het Estoril kan evenaren... een hele uitdaging voor het bureau. In september gaan we het programma uitproberen om nog een en ander te kunnen bijschaven.
Wat een geweldig project. Ik attach een kort filmpje van Estoril, wat fantastisch om dit weer terug te zien. Later meer hierover!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.