Thursday 8 July 2010

Een go voor de Beckham interviews.

Vanmiddag ben ik gebeld door mijn collega uit Parijs met de mededeling dat de interviews met de Beckhams doorgaan.
Lokatie waarschijnlijk Zuid Frankrijk en nog voor de 23ste juli.
De magazines blij en zelf ben ik uiteraard ook blij. vorige week was ik nog boos; er werd mij medegedeeld dat de interviews niet doorgingen, er werd geen reden gegeven waarom.
In september komt er een event vertelde ze mij. Ik heb geroepen dat dit geen nut heeft; de geur komt namelijk in augustus op de markt! Zo verliezen we onze geloofwaardigheid richting mijn perscontacten.

Ik heb mijn uiterste best gedaan om uit te leggen dat dit niet zomaar kan en dat wij hier niet mee akkoord kunnen gaan, en ja hoor zojuist een final go ontvangen!!!

En ik heb er twee volgers bij op mijn blog. Leuk!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.