Thursday 22 July 2010

De Beckhams

Vorige week donderdag een kwartaalmeeting gehad in Villa Westend in Haarlem, een mooie locatie aan het water. Dress-code was zomers dus een witte legging en mooie slippertjes moest kunnen, maar koud dat het was brrr.
Gelukkig kwam aan het einde van de dag de zon en konden we buiten dineren en genieten van het prachtige weer! Ik was m'n camera vergeten anders was ik met Mellani Nap op de foto gegaan in die prachtig gestylde ruimte; zij is namelijk een van m'n trouwe volgers op mijn blog.

Deze week begon hectisch; afgelopen vrijdag na 17.00u zijn er mails van international binnengekomen dat het telefonische interview met Victoria en Glamour die maandag zal plaatsvinden (het wordt tijd voor een BlackBerry) terwijl ik vrijdag om 17.00u m'n laatste mails nog had doorgelezen.

Ook het script van Esquire voor David moest binnen een kwartier opgestuurd worden.
Over deze uitreiking vertel ik meer na drie augustus.

Om 10.00 was alles geregeld en kreeg ik bezoek van Fancy die onze Award kwam uitreiken. We hebben gewonnen met de Rimmel Volume Flash Mascara voor "Beauty Product of the Year".

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.