Thursday 24 June 2010

Guess Florence

Geweldig event, donderdag 17 en 18 juni!

De vlucht heen was niet fijn, de storm van de Cote´d´Azur hing boven Florence, maar we hebben het overleefd...

Wat een prachtige stad Florence, ik mag me gelukkig prijzen want ik was hier twee weken geleden ook al.

Na een heerlijke lunch in het SanJacopo restaurant brachten we een bezoekje aan de Vasari Corridor, wat mooi! Natuurlijk mocht een bezoek aan de Guess winkel van Marciano en de Flagstore niet ontbreken en om 18.00u werden we opgehaald om naar de locatie van de modeshow, zomer 2011 te gaan. Een oud ´Stazione´ omgetoverd tot een Marciano gebouw met foto´s van alle modellen vanaf 1981. Het valt op dat Paul van een bepaald type vrouw houdt, dat zie je terug in alle foto´s. Alyssa Miller is momenteel het gezicht en heeft zich gevoegd bij de legendarische modellen als Claudia Schiffer, Leaaticia Casta en Naomo Campbell.

De avond eindigde met een knallend feest waar we heerlijk uit ons dak gingen en volop hebben gedanst.



De journalisten die met mij mee waren hebben inmiddels kennis gemaakt met de geur en waren laaiend enthousiast. Het plaatje is compleet; geur, design en flacon, het hele concept is gewoon goed!



De volgende dag werden we 9.30u opgehaald voor de persconferentie en interviews met zowel Paul als met Alyssa. De storm is inmiddels overgewaaid en het weer is prachtig. Ineens zagen we Luca Loy lopen; het mannelijke modelvan de campagne. Natuurlijk wilden we allemaal met hem op de foto! Ook hebben we uitgebreid gesproken met Lutz, onze verpakking designer die ik inmiddels al jaren goed ken.

De vlucht ging terug heel goed en ik kan samen met de journalisten terug kijken op een zeer geslaagd event.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.