Monday 26 April 2010

Kylie en haar nieuwe geur


Word ik afgelopen donderdagmorgen door Robert van der Sanden gebeld met de mededeling: “Carla kijk even op Schiphol.nl want ik zie dat onze vlucht is gecancelled”.
Dat was niet zo vreemd want ik was op de hoogte dat vliegen van en naar London bijna niet mogelijk was.
Snel bellen met AMEX en al gauw begon het tot me door te dringen dat de interviews wel eens niet door konden gaan.
Ook bellen met de PR van Kylie en nee de interviews verschuiven naar een latere datum kon niet dus dan maar snel naar het back-up plan.

Monique van Girlscene had een journalist in London kunnen regelen en Robert zou een telefonisch interview krijgen, maar nu Sp!ts nog.
Ik kwam ineens op het goede idee om mijn collega uit Parijs te vragen om de vragen van de Sp!ts aan Kylie voor te leggen en het hele interview op band te zetten, nou beter kon het niet! Iedereen toch een interview!

De geur komt 25 oktober bij ons op de markt en ik laat alvast een voorproefje zien van behind the scenes.
Kylie heeft deze week een video gepost op kylie.com waar ze haar nieuwe geur promoot! http://www2.kylie.com/news/1774716

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.