Friday 4 February 2011

New York & Colour Mathew Nigara & Kruidvat






Gisteren een heel mooi event gehad, misschien niet alle pers aanwezig die een uitnodiging heeft ontvangen maar op een aantal punten ben ik wel heel tevreden.
Mathew de ambassadeur en make-up artist van NYC had ik uitgenodigd om de pers en TV te woord te staan. Mathew heeft een enorme staat van dienst en is geweldig in zijn vak. Fantastisch om dit ook te horen van Leco gisteravond bij RTLBoulevard!
Mathew landde pas gisterochtend om 5.30uur, hij zou de dag ervoor al arriveren maar door het vreselijke weer in NYwas zijn eerste vlucht gecancelled. Hij belde me gistermorgen om 5.30uur op en bood zijn excuses aan voor het vroege uur. Ik zei "Mathew I am so happy to hear your voice if anyone shouds call me at this hour I would be angry but not for you". Ik was zo gelukkig dat hij er was, alle interviews, inclusief TV was namelijk al geregeld. Natuurlijk hadden we een plan B gemaakt maar dat haalde het natuurlijk niet bij het eerste concept.

Loods 6 op het KNSM eiland was super ingericht en alles straalde Manhattan uit, de pers werd opgehaald in een gele taxi en alles proefde als New York inclusief de kleine hamburgertjes, so very american.

Onze foto's kunnen pas maandag op de site en dan ook op mijn blog en mijn BB doet vreemd want e foto's die ik gisteren heb genomen zijn er nog niet...
Niet onbelangrijk NYC wordt vanaf maart 2011 exclusief bij het Kruidvat verkocht!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.