Friday 14 January 2011

Q Meeting collega's

Afgelopen maandag waren we in het West Indisch Huis voor onze kwartaal meeting. Uitstekende presentaties van mijn collega's met name om onze sales afdeling te informeren en te motiveren.
We hebben prachtige nieuw producten en een compleet nieuw make-up lijn die we in maart 2011 gaan introduceren, NYC.
Mijn collega vriendin Juana presenteerde de resultaten van het Coty insight project. Ik ben echt trots op haar zo goed als ze dat deed!



Op de foto staan mijn enthousiaste marketing collega's met ballon, want het was werk maar ook een feestje!



Tijdens de bootreis langs de grachten vergezelde de bijna hoogste baas van Coty ons en feliciteerde Frank en zijn team met de uitstekende resultaten.
s'avonds gingen we uit eten bij C'taste. Daar heb ik geen foto van dat is wel te begrijpen. Een spannende ervaring en ben blij dat ik dit een keer gedaan heb. Ga het nooit meer doen maar het was wel een belevenis. Het donker went en je gaat ineens silhouetten zien maar eten met mes en vork is onmogelijk, je eet met je vingers want je kunt niets zien!
Goed uitgezocht bij het concept van Rimmel nieuwste mascara Day2Night.





No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.