Thursday 20 May 2010

Week 20

Deze week de nieuwsbrief eruit met wel 7 persberichten! Mijn nieuwe laptop ontvangen en volgende week op vakantie... er moet nog veel gebeuren en het is al 16.15u.

International die ineens moeilijk doet met de interviews op 17 en 18 juni. Nu wil elk land ineens interviews met Marciano en of het model, dus er worden bladen van mijn lijst geschrapt, ze mogen uiteraard wel het event bijwonen. Gelukkig kan ik nog vluchten kosteloos cancellen waar de tickets nog niet van geprint zijn.


Vanmorgen aangemeld als Hyves member, dat wilde ik al eerder omdat we sinds kort onze eigen Rimmel Hyves site hebben die bijgehouden wordt door Nicolette onze deco stagiaire. Dat doet ze leuk. Elke dag is er nieuws!

Onze General Manager Frank mailde mij of ik interesse had in een congres "succesvol persbeleid 2010" onder leiding van Paul Witteman.
Het thema is: moet je wel social media integreren in je persbeleid en er zijn reputaties gekraakt maar ook gemaakt via Twitter, Facebook en Hyves.

Zou ook interessant zijn voor Maryvonne, mijn oud-stagiaire die nu afstudeert op dit onderwerp onderwerp onder begeleiding van mij.
Dus vandaar dat ik nu ook een Hyves account heb!

Allemaal interessante ontwikkelingen.
Meld je aan op http://officialrimmellondon.hyves.nl/

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.